EntriesAboutDarlinksCredits


Hello there!


Hi hello assalamualaikum anneyeong . Welcome to my territory. This is my blog and i can write anything i like . So enjoy :)

Love Rain .
22 Nov 2012 | 0 comments
Assalammualaikum . Hm.. tak banyak yang nak di cerita kan hari ni , aku nak korang tau bila aku menyanyi aku akan menyanyi kan lagu tu dengan penuh perasaan , aku nak korang tau yang aku betul - betul maksud kan nya . Hm.. dah lama tak nampak dia rasa rindu pulak kat dia , kat sekolah aku selalu usha dia dari jauh , rindu nak tengok dia senyum , rindu nak tengok dia gelak . Aku pon tak tau kenapa aku masih simpan rasa suka aku ni dekat dia , agak - agak ar kan ape yang dia fikir kan pasal aku . Aish.. susah betul jadi seorang yang menaruh harapan yang sia - sia ni .

Older Post | Newer Post